luni, 21 septembrie 2020

M-AM OPRIT ÎN TIMPUL NEVENIT - de Manuela Cerasela Jerlăianu

 




M-AM  OPRIT  ÎN  TIMPUL  NEVENIT

de  Manuela  Cerasela  Jerlăianu



 Eu m-am închis demult în nostalgie
Și-am dat speranța cu parfum de mosc
 Pe-același guler prins de nevralgie;
 Azi: iartă-mă că nu te mai cunosc.


 Am scris cândva poeme despre viață
Că viața m-a întors din drumul ei
Și versurile mă pierdeau prin ceață
Precum mireasma anilor prea grei.


 N-am înțeles ce e singurătatea
Și am plecat să o-ntâlnesc la drum
 Acolo unde se-mpărțea dreptatea,
 Dar n-am putut să o zăresc nicicum.


 Am rupt din grădinița mea o floare
 Ca pe tăcerea care o strivea
Și din fereastră am strigat la soare
 Fiindcă-n poema vieții-mi dogorea.


 Am rătăcit poemele-ntr-o carte,
 Atunci, s-a legănat întregul burg
 De supărare el s-a dus departe,
 Iar eu m-am îndreptat înspre amurg.


 Am dat speranța cu parfum de stele
 Să luminez ca albul infinit
 Eternitățile, s-ating cu ele,
Și m-am oprit în timpul nevenit.