duminică, 13 septembrie 2020

ÎNSPRE CERURI LA DOMNUL IISUS - de Manuela Cerasela Jerlăianu


 


ÎNSPRE  CERURI  LA  DOMNUL  IISUS

de  Manuela Cerasela Jerlăianu




 Să prind lumina ce-n inimă bate
 Mă duc înspre ceruri la Domnul Isus 
 Îl rog să coboare cu Sfânta dreptate
 În trupul ce zace de teamă răpus.


 Eu Doamne Isuse Cristoase aș vrea
 Să merg cu Tine pe clipa de drum
Și pace în spirit Lumina să-mi stea
 Pe ploaie, pe viscol, pe ceață, oricum.


 Eu Doamne pe tine din veci te iubesc
 Dar sunt copilul pierdut printre stele
 La tine mă-ntorc cu dor să-ți vorbesc
 Că port pe umăr păcatele grele.


 Eu parte îți sunt și Tu viață îmi ești
 Tu sângele tău l-ai vărsat pentru mine
Și moartea Isuse cu el biruiești
 Schimbând pe pământ tot răul în bine.


 Isuse Tu Doamne din lume aș vrea 
 Să iei povara păcatelor mele
 Să bată Lumina din inima mea
 Ca soarele tot și viața din stele.