miercuri, 2 septembrie 2020

SIMPLĂ RĂTĂCIRE - de Larysa

 




SIMPLĂ  RĂTĂCIRE

de  Larysa



Sătulă sunt de toate rele
 De guri ce scuipă doar venin
 Smerite-n ale lor blesteme
 Purtate-n însăşi al lor chin


Şi glăsuind de Cele Sfinte
 De Bunul nostru Dumnezeu,
 Dar bunătatea o dezminte
 Prin ură şi vorbind de rău


 EL, doar în omul bun se-arată
Iubire-asupra-i revărsând,
 Nu iadu-n disperări îl cată
Prin vorbe fară nimic sfânt...


 Diavol în tunet şi în fulger
 Mă vezi, prin vremea mea, hulit
 Află că alţi mă văd ca înger
 În lumea-mi ca de basm, iubit


 Nimic nu vreau eu de la tine
 Nici dragoste, nici umilinţi
 Mi-e plină viaţa de iubire
 Făr' să cerşesc în rugăminţi...


 A fost o simplă rătăcire...
 Putea fi totuşi minunat
Şi nu drăcească ispitire
 Ce crezi că-n patimi ţi-am purtat


 Dar dacă-acesta ţi-e răspunsul
 La gând frumos şi dor curat,
 Mă-ntreb...cu mir, cine e unsul...
 Îngerul rău sau bunul drac ?!