miercuri, 18 septembrie 2019

ACEEAȘI FRICĂ... - de Larysa (Elena Oprică)





ACEEAȘI  FRICĂ...


de  Larysa (Elena Oprică)


De gheaţă-i cerul şi pământul
 Când doar tăcerile mă strigă
Înăbuş între foi cuvântul
Şi retrăiesc aceeaşi frică...


Ar vrea cuvântul meu să zboare
 Către-un cuvânt ce nu-mi vorbeşte
 Liniştea scrie-n disperare
 Pe foi de gând ce amuţeşte


 Mi-a spus "cuvântul" într-o seară
Ceva ce nu mai pot uita
 Cu şoapta-i strună de chitară
Trăgând săgeţi prin mintea mea


 De-atunci mă-nţeapă perna moale
Şi somnu-i starea de absurd
 Pironi mi-e patul de sudoare
 Glodind pufosul aşternut...


Şi-a dispărut în universul
 De anotimp multicolor
 Lăsându-mi dor acerb în versul
 Ce-mi suflă-adânc vânt de fior...


 Cu-al său absent îmi târâi viaţa
 Ce-ar vrea s-alerge înapoi
 Unde sfidam frigul şi ceaţa
 Seninul vremii fiind noi...


 În setea mea de liniştire
 Cuvintele mi se câiesc
 Cu gheare putrezi în simţire
 Aceeaşi frică retrăiesc.