miercuri, 18 septembrie 2019

FANTEZIE - de Larysa (Elena Oprică)




FANTEZIE


de  Larysa (Elena Oprică)


Te-ascund în foaia-mi de hârtie
 Ca într-un loc de fantezie,
 Unde ieşim la ceas de seară,
Să mai sorbim din viaţa-amară...


În jur, nu-i nimeni să ne vadă,
Doar alte foi cu scris grămadă,
Cuvinte negre, despuiate,
 Sensuri bizare, mult fardate,


 Imens de gânduri mâzgălite
 Rămână-n veci nedesluşite,
 Căci nu-i nimic în ce nu eşti,
 Doar goliciuni de stări lumeşti...


 Tu eşti mai sus de-acestea toate,
 Scris mi-eşti pe foi imaculate,
 Cerneală-mi curgi în limpezi valuri,
 Peniţă-mi străluceşti de lauri !


 Te-ascund acolo pentru mine
 Să-mi întâlnesc gândul cu tine,
 Cu egoism dus la extreme
 Te strâng în cartea vieţii mele


Şi-apoi, din rafturi prăfuite,
 Acele-mi foi îngălbenite,
 Mă vor salva de-a mea urgie,
 Ca într-un loc de fantezie...