luni, 30 septembrie 2019

AH, SEPTEMBRIE... - de Eugeniu1





AH,  SEPTEMBRIE...

de Eugeniu1 


Ah,septembrie - timp al uitării,
 Amintește-ți cum ieri ai venit,
Și - n mormântul urât al durerii,
 Ai ascuns tot ce eu am iubit.


 Tu mi-ai dat privirea abstractă,
Și-ai închis melodia divină,
Egoistul din mine se-ndreaptă,
Singurătatea-mi devine rutină.


Ah septembrie - lună urâtă,
Câtă viață din mine-ai luat,
 Eu amar acum nu aș plânge,
 Râsul meu tu să nu mi-l fi furat.


 Ai distrus acel comic din mine,
 Ce sarcastic la lume privea,
 Tu atâtea ai scris despre tine,
 Pe natura ce-i vie abia...


Și frunzișul tău veșted pe stradă,
Ma-ntristează în fie ce zi,
 Dac'octombrie galben îl facă,
Păi cu tine mai galben va fi.


 Poezie cu rime învechite,
 Septembrie-n nopți revărsa,
 Eu scriam la un geam pe hârtie,
 Al tău geniu când îmi plângea .


 Ah septembrie, ucigaș de talente,
 Ești un trist și ud solitar,
 Tu în suflet îmi lași ca amprente,
 Melodii de un plânset amar...
 Ah septembrie...
 ucigaș de talente...