marți, 3 septembrie 2019

ÎN REPETAREA UNUI TIMP - de Larysa (Elena Oprică)





ÎN  REPETAREA  UNUI TIMP


de  Larysa (Elena Oprică)  



Ce-ai fost de încă te iubesc
Și nu te scriu ca amintire ?!
 Cu tine mințile-mi trezesc
Și-adorm cu inima-n iubire


 Îmi dăinui peste timpul cert
 Al anilor fără confuzii
 Visul cu tine e inert
 Prin nopți de veșnice iluzii


 Nu mi-e dorința să te am
 Aproape, glas și mângâiere
 Te simt pe-al sufletului ram
 Din depărtări, apropiere


 "Oh, te-am pierdut..." jelisem ieri
 Gândind că și tu mă pierdusei
 Vedeam ' nainte nesperări
Și tu în urmă, mă găsisei


 Dar nici nu stai, pleci și revii
 Deși nu vreau, îți cer să uiți...
 Mi-e rău și bine că mă știi
 Când buzele-mi, cu gând săruți


 Sfioase adieri de vânt
 Ne sunt atingeri vii de mână
În ploi iubirea răcorind
 De dor ce tremură sub lună


Când eu te chem și tu nu vii
 Te recompun din vechi pulsații
 Ca să te iert că tu nu știi...
 Parcă nu vezi...ca noi nu-s alții 


 Ne consumăm iubirea lent
 Pe file albe de alint
 Trecut și viitor prezent
 În repetarea unui timp...