sâmbătă, 23 noiembrie 2019

"FII" ȘI "PĂRINȚI "... - de Larysa




"FII"  ȘI  "PĂRINȚI "...

de  Larysa 



O, fiule ce eşti din propriu-mi sânge
 Cât mi-eşti de drag,
 Cât mulţumesc că mi-ai fost dat !!!
 Dar dacă te-aş vedea ca "ei",
 M-aş frânge...
 Mi-aş rupe-n patru zări
 Sufletu-nlăcrimat...


 Mi-aş duce-n sihăstrie
 Inima rănită
De te-aş vedea în "zale de oţel"
Şi-aş blestema în veci a mea ursită
Dacă te-aş şti în "loc păzit", stingher...


 Ca "ei" de te-aş vedea,
 O cruce aspră şi mare
 Aş purta în orice zi
 Precum pe-ai lor părinţi
 O grea năpastă
Pe umeri obosiţi se "tolăni"


'Ce n-avuseşi grijă de el măicuţă
'Ce tată nu-i vorbişi "pe înţeles"...
Ce plămădirăţi voi în tinereţea voastră-ascunsă
Când dragosti,patimi,
 Vă dădură ghes...?!


 Un fiu e un "copil"
 Cât e de mare...
 E-un DAR DIVIN 
 Cu chipu-i pământesc
 De nu ştiţi să-i iubiţi
 Rugaţi iertare şi milă 
La TATĂL NOSTRU CERESC !!!