duminică, 17 noiembrie 2019

INCURSIUNE ÎN CONȘTIINȚĂ - de Corneliu Chiorescu





INCURSIUNE  ÎN  CONȘTIINȚĂ

de  Corneliu Chiorescu


Sunt fericit când eşti aproape
Şi-ţi număr paşii ce se-ndreaptă
-Nici eu nu ştiu unde încape -
Spre-atâta dor ce te aşteaptă !


În nesfârşite nopţi de iarnă
Îţi laud existenţa nudă
Când vine seara să-ţi aştearnă
Penumbrele cu-atâta trudă.


Atunci tu iroseşti portrete
 Din câte ai expus timidă,
Cu decolteuri indecente,
 Provocatoare şi perfidă...


Dar eşti iubita mea divină
Eu te iubesc cum n-am putere
 Să recunosc, mă faci ruină
Într-o secundă de tăcere !


Şi-n urmă vii mai altruistă
Cu-o dragoste ce mă-nspăimântă,
Ca din ruina cea mai tristă
Să faci cetatea cea mai sfântă.


Cu ctitorii schimbând dezastre
 În edificii permanente,
 Tu vii să-nchini iubirii noastre
 Simţiri profunde, inocente.


 Eu îţi răspund, mânat de doruri,
 Dorinţei tale ne-mplinite
 În trecătoarele amoruri
 Ca-n viitoarele ...ispite !