miercuri, 20 noiembrie 2019

IUBESC ! - de Elena Oprică




IUBESC  !

de Elena  Oprică



Eu din iubire plăsmuită-am fost
 Îmi petrec viaţa şi-am să mor tot în iubire
 În toate găsesc al iubirii rost
 Ca dar Divin spre-a inimii-mplinire


 Iubesc şi oameni buni şi oameni răi
Şi toţi copiii lumii îi iubesc
 Mă înconjor cu dragoste de ei
 În joaca lor, copil mă regăsesc


 Eu vreau iubire-n fiecare zi
 Să simt, să cânt, să scriu sau să privesc...
 În multe lucruri s-o pot întâlni
Şi-apoi din suflet să o dăruiesc!


 Iubesc şi florile de prin grădini
 Mă las vrăjită de parfumul lor
 Ce dacă unele rănesc cu spini 
 Mai sunt iubiri ce-n treacăt, mă mai dor...


 Mi-e drag mult pomul gata de rodit
Şi-al meu ogor cu mândru-i galben spic
 Iubesc tot ce în daruri am primit
 Fără iubire nu aş fi...nimic !


Şi dacă astea-mi sunt grele păcate
 De care unii-n groază se feresc, 
 Le spun că sufletu-mi altfel nu poate,
 Le spun că şi pe ei tot îi iubesc !