sâmbătă, 16 mai 2020

ACEEAȘI STEA - de Mihai Manolescu





ACEEAȘI  STEA

de  Mihai  Manolescu


Încă dormeai,
 Când te priveam
Şi mă-ntrebam :
 De când ştiai
 C-acela sunt,
 Ales de-o stea,
 De steaua ta,
 Să-ţi fiu alături pe Pământ?


Ţi-am spus cândva
 Că de-ţi doreşti
 Să-ţi aduc Luna din poveşti,
 O vei avea.
 Mi-aduc aminte c-ai zâmbit,
 Fiindcă desigur tu aveai
 O stea, pe care o ştiai,
 Clipind pe cer, spre răsărit.
 Nu m-ai lăsat să-ţi aduc Luna,
 Dar m-ai primit sub astrul tău,
 Unind destinul cu al meu,
 O dată, pentru totdeauna.


 Sunt fericit,
 Când te aşezi
 La mine-n braţe şi visezi
 La nesfârşit.
 Nu vei putea
 Să ai vreo umbră-ntunecată
În visul tău, cândva, vreodată,
Şi-n somnu-ţi să tresari cumva,
 Pentru că steaua ta şi eu
 Vom fi tot timpul lângă tine,
Şi vom veghea să-ţi fie bine,
 Acuma, mâine şi mereu.