marți, 19 mai 2020

SĂ PICTĂM ! - de Flavius Iulian




SĂ  PICTĂM !

de  Flavius Iulian


Am luat o pensulă şi fără ezitare
 Am început să-mi desenez magia,
 Stropesc cu ochii-nchişi pe orişicare,
 Îngrop şi vis deşert şi elegia.


Şi nu vreau din culori un curcubeu,
 Noi suntem colorați de la natură,
Până ne-ajunge rândul la muzeu
 Hai să pictăm râzând literatură!


Azi am doar alb, am aruncat paleta,
 Invidiat de-al păcii porumbel
 Mi-a reproşat însăşi toamna, poeta,
 Că mi-am permis să o înşel astfel.


 Nu te trădez cum crezi, posomorâto!
 Vreau doar o clipă să trăiesc altfel,
 Poți să m-astupi cu-ngândurări şi vise,
 Azi nu vreau să te prind în cântecel!


 E cantecelul nostru al celor care
 Au mai păstrat un sâmbur' de speranță
Cei care cred că albul e culoare
 În vremuri grele singura nuanță!