vineri, 8 mai 2020

DE-ALE MELE POVESTIRI.... - de Larysa





DE-ALE  MELE  POVESTIRI....

de  Larysa




Odată,m-am gândit să mă adăpostesc undeva,
unde să fiu protejată de toate răutăţile şi toate nefericirile...
 Dar unde?!
 Prea multe locuri n-am găsit şi-atunci,
 M-am adăpostit în mine...
 Acolo,aveam câteva cămăruţe ce le ştiam doar eu!
 Am intrat in camera "indiferenţei",
 Am stat acolo ce-am stat până când,
pereţii au început a se usca,a se topi
 De fierbinţeala înăbuşitoare a trupului meu
 Ce se sufoca de dor şi sete de dragoste...
 Am intrat apoi în camera "respingerii"
 Dar în scurt timp aceasta s-a surpat
 Din cauza energiilor negative
 Acumulate în mine,
 Ce până la urmă au explodat!
 Am mai intrat într-o cameră...a "tachinării"
 Dar nici aici nu am putut sta,
 Nu mai puteam respira
 Din cauza umidităţii excesive ce-mi umplea ochii fără încetare
 Căci gura mea vroia să rostească doar vorbe de iubire...
 Aşadar, "protejarea" mult dorită,
Fericire nu mi-a adus,
 Mă voi lăsa atunci purtată-n "val",descoperită
 Şi...să mă protejeze Cel de Sus!