joi, 21 mai 2020

ELIE SAAB - HAUTE COUTURE - Primavara-vara 2020





Splendida colecție de rochii de seară a renumitului designer libanez - prezentată la Saptămâna Modei de la Paris de anul trecut (2019) - pentru anul acesta - pe atunci nu se stia de pandemie si.... - a avut ca temă elemente de costum din perioada Imperială a Mexicului și trecutul regal al Europei.

Pentru prietenele care vizitează blogul meu, știu deja că Elie Saab este designerul meu preferat - nu că mi-aș achiziționa ținutele de la casa lui de modă - dar pentru că nu urâțește femeia ci, dimpotrivă, o arată elegantă, delicată și maiestuoasă....

Am selectat modelele care mi-au plăcut cel mai mult și sper să vă placă și vouă - dacă tot a venit vorba, nu cred să existe FEMEIE care să nu-l îndrăgească pe Elie Saab pentru tot ce ne dăruiește !