joi, 21 mai 2020

SORĂ VITREGĂ, TRISTEȚE - de Elena Oprică




SORĂ  VITREGĂ,  TRISTEȚE

de  Elena  Oprică



Oh...tristețe ce colți ai
 Cum străpungi și-ți zbate-n gheare
 Zâmbet ce mi-a fost ieri soare
 De azi, doar pustiu răsare
 În grădina mea de rai


 Mi-arunci straie colorate
Și-or privi-ndelung cu toții
 Cum mă sting în dosul porții
 Tremurând sub vălul nopții
 Cu dorințe sfâșiate


 De ce-mi iei toată lumina
 Ce-o strânsesem în buchete ?!
 Dăruiam din ea la fete
 La flăcăi, doamne cochete...
 Mai mult se umplea grădina


 N-am fost nici risipitoare
 Lăcomie n-am avut
 Pentru mine am ținut
 Doar scânteia din cuvânt
 Ce dă chipului culoare


Ți-a fost greu să stai deoparte
 Să mă lași în bucurie
 Să iubesc tot ce mă-nvie ?!
 Tu mă vrei în agonie
 Să nu simt viață, nici moarte


 Poate că suntem de-o mamă
 Și-mi ești soră de pelin
 Dar cu gândul mă alin
 C-al meu Tată-i cel Divin
 Inima spre el îndeamnă


Doar Lui am să-i dau binețe
 Rugând să-mi umple grădina
 Cu-a speranțelor lumina...
 Nu te-ar mai fi născut muma
 Soră vitregă, tristețe !