marți, 12 mai 2020

GÂNDURILE UNEI ZILE.... - de Elena Oprică




GÂNDURILE  UNEI  ZILE....

de  Elena  Oprică


Să ai teamă de moarte,
 Îmi spun că e firesc,
 Să ai teamă de viaţă,
Însă-i cam nebunesc...


 Viaţa e bucurie,
 De-aceea-i spune "viaţă",
Dar azi, îmi pare mie
 Că-i doar o aroganţă...


Să râzi de-o fericire,
 Să fi de neoprit,
 Când altu-n colţ de lume
 Urlă nenorocit,


 Pare ca o sfidare
 A simţului cel bun,
 Privit eşti cu blamare 
Şi ocolit în drum...


 Nu-ţi mai permiţi de-a-ntregul
 Să zbori, nici o secundă,
Iubirea-i tot mai scumpă,
Plăcerea-i muribundă...


Fiorul zace-a boală,
De-l simţi, nu-l recunoşti,
 Tandreţuri, sentimente,
 Refuzi să le primeşti...


 Îmi pare rău, mă doare
Şi parcă-aş vrea să fug
 Dar nu mă simt în stare
 Încă, să mă înfrâng...


 Tot am sperat la şansă
Crezând că va veni,
 Frumoasa zi în care
Şi moartea va zâmbi...


 M-am tot rugat de mică
La îngeraşul meu,
 Azi ruga îmi e strigăt,
 Cerinţi la Dumnezeu...


 Să fim puţin mai veseli
Şi mult mai optimişti,
 S-avem în ochi luceferi,
 Nu-n gol privind prea trişti...


 Să n-avem frici de soartă,
De tot ce e lumesc,
 Viaţa să fie VIAŢĂ,
Doar asta e firesc !!!