vineri, 8 mai 2020

O IUBIRE INTERZISĂ - de Văduva Andreea




O  IUBIRE  INTERZISĂ

de  Văduva Andreea


In cartea vieții mi-a fost scrisă,
 O iubire eternă, dar din păcate interzisă.
 El mi-a intrat în suflet fără ca să știu.
 Când am vrut să-l scot din minte era deja prea târziu.

 Lumea mă judecă iar părinții mei m-au renegat,
 Spun că i-am făcut de râs iubind un om însurat.
 Mi-e greu să-i privesc în ochii,știindu-le dezamăgirea,
 Dar ei de ce nu înțeleg că am cunoscut și eu iubirea ?
 E adevărat, am plâns cu sufletul amar,
 Atunci când i-a jurat doar ei iubire la altar,
 Cu toate astea, sufletul meu îl prețuiește,
 Fiindcă eu sunt singura pe care o iubește.
 Toți mă privesc cu silă și cu răutate,
 Le aud râsetele dar totuși merg mai departe,
 Și nu pun la suflet ceea ce spun cei din jur,
 Nu mi-e ușor să-l împart dar numai pentru el îndur.

 Ne iubim chiar dacă ceilalți ne condamnă,
 Dar fără să ne pese, ne ascultăm inimile și facem ce ne îndeamnă..
 El e viața mea și lumina ochiilor mei,
 Deși seara se întoarce în brațele altei femei...