joi, 1 august 2019

A MEA MINUME - de Larysa






A  MEA  MINUME 

de Larysa


Iubesc doar un cuvânt şi-un nume
 Iubesc iubire fără chip
 Dincolo de trăiri şi lume
 Iubesc ce nu e de iubit... 


 Nu am nimic concret, palpabil
 Decât un gând înălţător
 Ce-n zborul său incontrolabil
 Alină sufletul de dor... 


 Un dor de "ce",un dor de "cine" ?!
 Un simţ fantasmic, indecent
 Fără urmă de raţiune
 Ceva-ul arde insistent... 


 Îl port cu mine-n aşternuturi
 Prin noapte şi-uneori în zi
 Mă-nvie dragostea-n debuturi
 Murindu-mă în ce-i "a fi"...


Şi ce să fac cu gându-acesta
 Cum să-l ating, cum să-l desmierd
 Cum să-mi trăiesc cu el povestea
 În ce minune să mai cred? !


 Fiori ce-mi zdruncină credinţa
 Că tot ce am nimic nu este
 Mă bântuiesc şi-mi cresc dorinţa
 Scăldându-mă-n simţiri celeste...


 Că-i gând sau vis fără speranţă
Mi-e bine, rău şi iar mi-e bine
 Trăind în lumea grea de ceaţă
"Ceva-ul" e a mea minune.