vineri, 16 august 2019

INFIDELITATE - de Larysa



 


INFIDELITATE


de  Larysa



Am un amant...îl cheamă "vis"
 Te-nşel demult cu el iubite
 E singurul ce mi-a promis
 Că-mi va da nopţile dorite...


 Te-ntrebi cum de m-a cucerit
 Când tu mă neglijezi atâta
 M-aprinzi, apoi mă stingi subit
 Mă cred mireasă...şi-unde-i nunta ?!


 Eu nu speram că ai să-mi scrii
 Înmiresmatele-ţi cuvinte
Şi n-aveam cum vreodată ştii
 C-ai să-mi pătrunzi în suflet, minte...


 Acum eu ce să fac, să mor
 Să mă îngrop în nepăsare
 Să nu mai simt atâta dor
 Blestem şi binecuvântare ?!


 Fără iubire eu nu pot...
Şi-am cunoscut în noapte visul...
 M-ajută chinul să-l suport
 Căci de la ceruri e trimisul.


 Când tu nu eşti, îţi ţine locul
 Nu-mi pasă dacă mă surprinzi...
 Doar el abia mai stinge focul
 Ce oricum tot tu îl aprinzi.


 Eu n-am nevoie nici de aer
 Dacă eşti tu în preajma mea
 Mi-e trupul cald şi gândul ager
 Prin tine când pot respira.


 Mă vei ierta până la urmă
Căci te iubesc...la naiba toate !
 E-o aventură doar nocturnă
O biată infidelitate...