joi, 8 august 2019

RĂMÂI - de Larysa




RĂMÂI

de  Larysa


te rog să mai rămâi puţin
 o clipă de eternitate
 că-n urma ta e-atâta chin
 nu-i nici trăire şi nici moarte...


 ascunde-mă-n privirea ta
şi-atinge-mă numai cu geana
 să nu mă poată devora
 urâtul, ne-mplinirea, teama...


 plecarea ta îmi lasă gol
 în trup, în suflet şi în minte
 demonii vieţii-mi dau ocol
 să-mi prăduiască cele sfinte...


 uitând parcă de-atâtea seri
 cu daruri scumpe de iubire
 m-agăţ în cumpeni de tăceri
 mocnind în suflet răzvrătire...


 de ce nu stai mereu, pe veci
 să pierzi a timpului măsură ?!
când vii trăiesc şi mor când pleci 
 ziua mi-e jale, noaptea-ură...


doar o celulă amândoi
 prin timp şi Univers şi viaţă
de jurăminte false goi
 să scânteiem pe-un drum de ceaţă...


puterea noastră-i să iubim
 când răul vremilor ne-nfruntă
rămâi...departe să nu fim
 ochii din depărtări, se uită !