miercuri, 21 august 2019

CEASUL IUBIRII - de Larysa





CEASUL   IUBIRII


de  Larysa



A obosit ceasornicarul,
 S-a prăbuşit în nepăsare,
 Nu-i mai e de folos nici harul...
 Nu poate ceasul să-mi repare.


 Eu l-am chemat având speranţă,
Ştiindu-l cel mai talentat,
 Căci de-alaltăieri dimineaţă
Ceasul iubirii-mi s-a stricat.


 Nu mai aud nici "tac" nici "tic" ,
 Timpul e prins ca într-o cuşcă,
Limbile-i s-au înţepenit,
 Nimic în jur nu se mai mişcă...


Şi mă uitam la ceas mereu,
 Când tu veneai, duios bătea,
 De-nfiorare, pieptul meu
 În ritm de "tic" şi "tac" visa...


 Eram noi şi-al iubirii ceas
 Bătând fierbinţi la unison,
 Două inimi şi-un singur glas,
 Trăiri nepământeşti, de om...


 Plecai apoi, grăbindu-ţi pasul,
 Goală de vise mă lăsai,
 Dar alergam să întorc ceasul
Şi iar în visul meu erai...


 Aşa, de fiecare dată,
Din ce în ce parcă mai mult,
 Trăiam iubirea-n vis purtată
Cu-al tău ceas în mine bătând...


 Incertitidini mă apasă,
Ceasornicaru-i ostenit,
 Dorul ce arde nu mă lasă
 Şi nu aud nici "tac" nici "tic"...