joi, 8 august 2019

NEBUNĂ TRĂIRE - de Larysa




NEBUNĂ  TRĂIRE


de  Larysa



Nu...nu mai pot să tac, s-ascund...
 E prea de tot ce simt...o nebunie
 Miracol sau blestem, ce poa' să fie
 Trăirea asta-n care mă afund ?!



 Mi-e greu, uşor, pierdută-s şi găsită
De o enigmă ce-i pusesem cruce
 Pe ce drum soarta mea acum s-apuce
 Când inima-mi fuse dezâmpietrită ?!



De ce mă-nfometezi mereu de tine
 Acum, când fumul negru de tămâie 
 Îmi alunga din patimă-n vecie
Şi-aproape că-ncepea să-mi fie bine ?!



 Dezleagă-mă de dulcea fantezie
 Eu sunt pământ, sunt oale şi ulcele
 Sunt cerul fără lună, soare, stele
Şi tot ce simt îmi dăruiesc doar mie...



 Vor râde gurile crezând că-s oarbă 
Punându-mi o oglindă mare-n faţă
"Priveşte, nu-i minune, nu-i speranţă
Pe chipul tău vremea să nu se vadă !"



Ce-mi pasă mie de guri hămesite ?!
 Vreau să mai simt o dată doar , acestea
 Ce îmi sunt hrană şi îmi scriu povestea
 A vieţii carte cu poveşti trăite !



 Hai, vino să "te iert" de-a ta grăire...
 Vino în vis, aievea, cum oi vrea !
 Oricum doar vis va fi atingerea
Şi dulcea-amară nebuna trăire...