vineri, 16 august 2019

RAI PE PĂMÂNT - de Larysa





RAI  PE  PĂMÂNT


de  Larysa



Ia-mă de aici şi du-mă departe
 Pentru o zi şi poate o noapte
 Atât îmi ajunge să te iubesc
 Pe urmă să mor şi iar să trăiesc...


 Nu vreau o viaţă cu zile puţine
 De goale clipe, de sensuri infime,
 De rosturi triste şi-atât de lumeşti
 Că-ţi pare miracol să te-ndrăgosteşti...


 Suntem prea absenţi la iubirea curată,
Frumoasa poveste e-acum demodată...
Vrem totul perfect dar soarele-apune
Şi-ncet devenim o imperfecţiune...


 Eu azi îmi doresc mai mult ca oricând
 Să simt o iubire chiar numai şi-n gând...
 Să sufăr, să plâng, să râd, să plutesc,
 Să am pentru ce, în zori să sclipesc...


Şi de-ai apărut în lumea-mi de ceaţă,
Te port în simţiri ca o dulce speranţă,
N-am cum să opresc...nu-i scrisă vreo lege,
 Să simt ce inima nebună, alege...


 Nu vezi că nu-mi trece iubirea de tine,
 Nici timpul, tăcerea, nu pot s-o suprime ?!
 Chiar cred azi că moartea, să vină de-ar fi,
 Cu tine în suflet şi-n iad aş trăi...


 Căci raiul e ceea ce-n inimă simţi :
 Fiori de plăcere, aprinse dorinţi...
 Deci vino şi ia-mă...prin ploaie sau vânt,
 Cu tine o clipă e rai pe pământ !