joi, 8 august 2019

PREA DRAGĂ, DRAGOSTEA.....- de Larysa




PREA  DRAGĂ,  DRAGOSTEA.....

de  Larysa



şi am să plec pe-o insulă pustie
 când zile fără soare vor veni
şi-n suflet voi fi stinsă, pământie
 dacă iubire nu voi mai simţi...


şi-am să mă duc în loc fără de viaţă
pe nimeni să nu văd în jurul meu
 să nu ştiu dacă-i seară, dimineaţă
s-aud numai de jale-mi trist ecou...


 mi-e mult prea dragă, dragostea de tine
şi...Doamne-aşa mi-e teamă să n-o pierd
 încât ţi-aş face cuib în gând la mine
 cu vise şi dorinţi să te desmierd...


 să nu cobori de-acolo niciodată
zborul să-ţi iei doar înspre-a mea chemare
 eu să te-aştept supusă, vinovată...
căci vreau să-mi fii doar mie cer şi soare !


 de nu, eu am să plec...să ştii de-acuma
 fără iubire nu pot să rezist !
 să-mi pierzi şi tu şi lumea toată , urma
 iar eu să fiu în veci un suflet trist...