joi, 22 august 2019

ALERG DUPĂ HIMERE... - de Larysa







ALERG  DUPĂ  HIMERE...


de  Larysa



Cred că mă minţi când spui
 Că te gândeşti la mine...
Şi nu ştiu de ce-alerg după iubiri ce dor,
 Când altul mă doreşte
Şi în suflet mă ţine,
 De ce nu simt al lui, de dragoste fior ?!


 Adâncul mi-e de foc,
 Infernul mă cuprinde
 Când mă visez cu tine
 Prin noapte asudând,
 Iubirea-aceasta crudă
Azi sufletul îmi vinde...
 Îmi place doar să-l chinui,
 Căci nu te scot din gând.


 Alerg după himere
 Când ceasul mi-e târziu
Şi nu-ntrevăd minune,
 Speranţa nu se-arată...
Dar eu m-aprind, când stinsă 
Ar trebui să fiu,
 Iar raţiunea-mi urlă
 Şi ascuţit mă ceartă.


Mă doare...dar durerea
 Îmi spune că trăiesc,
 Căci plictiseala vieţii-mi
 Pare de fapt o moarte...
 Îmi place doar pe muguri de basme să plutesc,
 Să zbor, scriindu-mi zborul
 Pe aripi moi de carte...


Şi ce-aş putea cu inima aceasta să mai fac ?!
 Chiar de mă minţi, minciuna
 Mi-e binecuvântare,
 De-aşa simţire tremur,
 De-aşa iubire zac...
 Tu minţi aşa frumos
 Încât te vreau mai tare !