miercuri, 21 august 2019

NESFÂRȘITĂ AȘTEPTARE - de Larysa


 


NESFÂRȘITĂ  AȘTEPTARE



de  Larysa


Spune-mi dorule acum
 Căror vrăji să mă supun,
 Căror legi sau jurăminte
 Spuse-n taină de morminte ?!


 Ce vrei tu să vreau, simţire ?
 Să rămân în adormire
 Până vine...până când ?
 Până voi fi eu pământ...


 Nesfârşită aşteptare
 În parfumuri de visare
 Din câmpii cu iarbă verde
 Unde urma ni se pierde...


 Unde-n mine păsări cântă,
Unde viaţa se-nfierbântă
Zburdând pe aripi de fluturi
 Când de dragostea-mi te bucuri...


 Spune-i , suflete beteag,
 Spune-i că demult mi-e drag
 Doar că, în nocturna sorţii
 Am ajuns să dorm ca morţii...


 Dar acum, trăiesc şi mor,
 Trupu-i greu, gându-i uşor,
 Căci plutind peste coline,
 Cântă dragostea în rime...


 Vreau...ce vreau ? Nici nu mai ştiu...
 Doar să-l văd la ceas târziu,
 Să-mi lumine-apusul trist...
 Când el vine, eu exist.