joi, 8 august 2019

DESENEZ INIMI - de Anadevis


n


DESENEZ  INIMI


de  Anadevis


Mi-am desenat pe vis iubirea din poeme 
Şi din priviri ți-am pus culoare de apus 
 Pierdută-n rătăciri tristeţea mea se teme 
 De umbra fericirii şi un oftat nespus...


 Ne căutăm cu drag, aşa a vrut destinul 
 Să nu ne ştim deodată, ci doar să ne iubim. 
 Doar timpul ne mai ştie secretul şi suspinul 
 Tot el le va ucide, de-o fi să ne-ntâlnim.


 Ne-am agăţat de doruri, de vise şi de soartă 
De timpul care trece, de lacrimi şi tăceri 
 N-a reuşit nici timp, nici dor să ne despartă, 
Să ne zâmbim și azi,cum ne-am zâmbit și ieri. 


 Din firele de dor ţi-oi ţese aşteptarea, 
 Cărarea ţi-oi aşterne cu frunze de pelin. 
 A plânsului povară, din ochi mei ca marea, 
 O iau cu mine-n taină pe drumul spre destin.